SIKÇA SORULAN SORULAR

KAMPANYA-KATILIM

  • Kampanyaya 18 yaşın altındakiler katılabilir mi?

Kampanyalara aksi belirtilmedikçe 18 yaşın altındakiler dâhil herkes katılabilmektedir.

  • Bu kampanya için ayrıca para ödemem gerekecek mi?

Kampanyaya katılım için ayrıca bir ücret ödemeniz gerekmez.

  • Kampanyaya son katılma tarihini geçirdim gene de katılabilir miyim?

Belirtilen katılım tarihinde kayıt yapamayanlar kampanyaya katılamazlar.

  • Türkiye’nin her yerinden kampanyaya katılabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden kampanyaya katılabilirsiniz.

  • Aynı kampanyaya birden fazla katılabilir miyim?

Aynı kampanyaya birden fazla katılım yapabilirsiniz. İstenilen katılım sayısı kadar gazete alınıp kupon kesilmesiyle ayrı bir kayıt işlemi yapılması gerekmektedir.

  • Aynı ürün için yeni bir kampanya başlayacak mı?

Talep yoğunluğuna bağlı olarak, aynı ürün için yeni bir kampanya başlayabilir. Yeni kampanyaya başlanacak ise gazetede ilan verilir. Gazetenin takip edilmesi gerekmektedir.

  • Kampanyaya katılacağımı nereye ve ne şekilde bildirmeliyim?

Kampanyalarımıza katılmak isteyen okurlarımız aşağıda belirtilen iki farklı yöntemden kendilerine uygun olanını seçerek, kampanyalarımıza katılabilirler.

Bayiler aracılığıyla katılmak isteyen okurlarımız;

Kupon toplama formunu doldurduktan sonra katıldıkları kampanyaya ait ilk 3 kuponla birlikte, kendilerine en yakın Turkuvaz Dağıtım Yetkili Satıcısına gidip, kupon toplama formunu onaylatmak suretiyle kampanyaya katılabilirler.

Yetkili Satıcı adres bilgisine, gazetede yayınlanan Yetkili Satıcı listesinden, www.sabah.com.tr/bayikodu adresinden veya
http://www.tdp.com.tr/tr/networks/yetkilisatici.asp adresinden ulaşılabilmektedir.

SMS (Kısa Mesaj) göndererek katılmak isteyen okurlarımız;

Cep telefonlarının mesaj bölümüne ÜRÜN KODU, BAYİ KODU, AD, SOYAD bilgilerini, kelimelerin arasına birer boşluk bırakarak yazıp, 4122’ye göndererek kampanyaya katılabilirler
SMS bayi kodlarına, gazeteden veya www.sabah.com.tr/bayikodu adresinden ulaşılabilmektedir.
  • Kampanyaya internet yoluyla katılabileceğim bir web adresi var mı?

Kampanyalara internet yoluyla kayıt yapılmamaktadır.

  • Kayıt yapılmasa olur mu?

Kampanya ürünlerinin temin edilebilmesi için kayıt yapılması zorunludur.

  • Kampanyaya katıldığıma dair “Kampanya Ürün Talep Formu” nu teslim edemedim, ürünü teslim alırken bir problem yaşar mıyım?

“Kampanya Ürün Talep Formu” nun yetkili satıcıya teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde kampanyadan yararlanılamaz.

  • Kampanyaya telefonla kayıt yaptırabilir miyim?

Telefon ile arayarak kayıt yaptıramazsınız fakat direktifler doğrultusunda cep telefonunuzdan SMS göndererek kayıt yaptırabilirsiniz.

  • SMS ile katılım için bayi kodlarını nereden öğrenebilirim?

Bayi kodları www.sabah.com.tr/bayiadres adresinde yayınlanmaktadır.

  • SMS ile kayıt oldum, bayiye gitmeme gerek var mı?

Kayıt işlemi için bayiye gitmenize gerek yoktur. SMS kaydı yeterlidir.

  • Hergün SMS göndermem gerekiyor mu?

Hayır, SMS’i bir kere göndermeniz yeterlidir.

  • SMS gönderdim fakat herhangi bir cevap mesajı gelmedi. Kaydımın yapılıp yapılmadığını nasıl öğrenebilirim?

Kaydınızın yapılıp yapılmadığını 0216 554 66 70 numaralı çağrı merkezinden veya promosyondestek@sabah.com.tr adresinden öğrenebilirsiniz. Bunun için mesaj gönderdiğiniz cep telefonu numarasını da bildirmeniz gerekir.

 

 

ÜRÜN

  • Ürün hakkında daha fazla bilgi almak istiyorum?

Kampanya ürünleri hakkında detaylı bilgi ve sorularınız için 0 216 554 66 70 nolu Müşteri Destek Hattını arayabilir veya promosyondestek@sabah.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.

  • Verilecek ürünü daha önceden gidip görebileceğim bir yer var mı?

Tüm kampanyalarda olmamakla birlikte yetkili satıcılarımızın belirteceği noktalarda kampanya ürününü görebilirsiniz. Yetkili Satıcılarımızı telefonla arayarak her hangi bir noktada ilgili ürünün incelenip incelenemeyeceğini öğrenebilirsiniz.

  • Ürünü ne zaman teslim alabilirim?

Kampanya bitiş tarihlerinde (Kuponların bitiş günüdür) ürünlerin dağıtım tarihleri kupon sayfasında belirtilmektedir. Gazetenin kupon sayfasından takip edebilirsiniz.

  • Ürünü adrese teslim edebilir misiniz? Eğer adrese teslim varsa ekstra bir ücret ödeyecek miyim?

Adrese teslimat yapılmamaktadır. Ürünü, size en yakın yetkili satıcımıza giderek teslim alabilirsiniz.

  • Ürünü teslim aldım, bozuk/yırtık vs. çıktı, nereden değiştirebilirim?

Ürünle ilgili her türlü sorunu, ürünü teslim aldığınız yetkili satıcımıza bildiriniz ve düzeltilmesini isteyiniz.

  • Ürün kusurlu değil ama memnun kalmadım, başka bir kampanya ürünüyle değiştirmek istiyorum veya ödediğim gazete ücretlerini geri istiyorum.

Kayıt yapılan ve kupon biriktirilen ürün dışında başka bir ürün talep edilememektedir. Kupon kesilmesi için alınan gazetelerin ücreti geri ödenemez.

 

TESLİMAT-DAĞITIM-YETKİLİ SATICI

  • Dağıtım noktası bana çok uzak. Başka bir yerden alabilir miyim?

Kampanya ürün dağıtımı için Turkuvaz Dağıtım Pazarlama A.Ş. Yetkili satıcıları tek yetkili noktalardır. Size en yakın yetkili satıcının tarafınızdan tespit edilmesi gerekmektedir.

  • Ürünün teslimatı nerede gerçekleştirilecek?

Ürünün teslimatı, Turkuvaz Dağıtım Pazarlama A.Ş. Yetkili Satıcı noktalarında gerçekleştirilecektir. Kupon yanında belirtilen yetkili satıcı listesinden, www.sabah.com.tr/bayikodu adresinden veya http://www.tdp.com.tr/tr/networks/yetkilisatici.asp adresinden size en yakın yetkili satıcı iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

  • Ürünü “Kampanya Ürün Talep Formu” nda adı yer alan kişi teslim almak zorunda mı? Yoksa yakını da gelip teslim alabilir mi?

Biriktirilmiş kuponlar ve kaşelenmiş “Kampanya Ürün Talep Formu” elinizde olduğu sürece, başka bir kişi kampanya ürününü teslim alabilir.

  • Teslimat günü ürünü gelip alamazsam hakkım kaybolur mu?

Teslimat süresi bir aydır. Bir ay içerisinde ürünün teslim alınması gerekmektedir.

  • Ürünü teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Kampanya ürünüyle ilgili herhangi bir ücret ödenmesi gerekmemektedir.

  • Ürünü teslim alırken, teslim eden kişiyle problem yaşadım, nereye bildireceğim?

Her türlü soru için 0 216 554 66 70 nolu telefonu arayabilir veya www.tdp.com.tr adresindeki Bize Ulaşın bölümünden e-mail gönderebilirsiniz.

  • Herhangi bir yetkili satıcıya kayıt olup, başka bir yetkili satıcıdan ürünü alabilir miyim?

Kampanya ürünleri sadece kayıt olunan yetkili satıcılardan temin edilebilir.

  • Ürünü teslim alacağım yer “Kampanya Ürün Talep Formu” nu teslim etmeme rağmen listede adınız yer almıyor, ürünü teslim edemem diyor, ne yapmalıyım?

Kaşeli "Kampanya Ürün Talep Formu" elinizde olduğu sürece kampanya ürününü yetkili satıcıdan talep edebilirsiniz. Problemin devamı konusunda 0 216 554 66 70 nolu telefonu arayabilir veya www.tdp.com.tr adresindeki Bize Ulaşın bölümünden e-mail gönderebilirsiniz.

  • Ürünü teslim eden kişi, ürünün elinde kalmadığını söylüyor, ne yapmalıyım?

Yetkili satıcıda kendinizi kayıt ettirdiğiniz halde, ürün yetkili satıcıda kalmamış ise size yetkili satıcı tarafından belirtilecek ikinci bir tarihte ürününüzü telsim alabilirsiniz.

  • “Yetkili Satıcı” ile “Bayi” farklı şeyler midir?

Yetkili satıcı ve bayi aynı anlama gelmektedir. Kampanya Ürün Talep Formunun teslim edileceği ve kampanya ürünlerinin teslim alınacağı Turkuvaz Dağıtım Pazarlama Yetkili noktalarıdır.

 

KUPON

  • Kuponları ne şekilde biriktirmeliyim?

Kuponlar, her gün işaretli yerlerden kesilerek biriktirilmelidir.

  • Kuponu yanlış yerden kestim bir şey olur mu?

Kuponu doğru yerden kesmek çok önemlidir. Farklı yerden kesilen kuponlar geçerli değildir.

  • İlk kuponu kaçırdım kampanyaya hala katılabilir miyim?

Yedek kuponlarla ya da aynı ürün için başlayabilecek diğer kampanyalarla katılım sağlanabilir.

  • 1-2 kupon eksik olsa ürünü teslim alabilir miyim?

Eksik kuponlarınızı, yedek kuponlarla tamamlayabilirsiniz.

  • Ek kupon yayınlanacak mı?

Kampanya süresince 2 adet yedek kupon yayınlanır.

  • Kupon sayısı kadar gazete ücretini ödeyerek toplu ödeme yapıp ürünü teslim alabilir miyim?

Kupon sayısı kadar gazete bedeli ödemek koşuluyla ürünler temin edilemez. Kampanya ürününü temin etmenin tek yolu kupon biriktirmektir.

  • Eksik kuponlarımı, gazete bedeli ödeyerek tamamlayabilir miyim?

Eksik kuponlar gazete ücreti karşılığı tamamlanamaz.

  • Kuponlar en son ne zaman teslim edilmelidir?

Kampanyanın son günü (kuponların bittiği gün), gazetenin kupon sayfasında açıklanan ürün teslim tarihlerini takip ederek, açıklanan teslim tarihlerinde, daha önce “Kampanya Ürün Talep Formu” nu kaşelettirdiğiniz yetkili satıcımıza giderek kuponlarınızı teslim ediniz. 

  • Kuponu nereye teslim edeceğim?

Kuponları, yetkili satıcılarımıza teslim etmeniz gerekmektedir. Kupon yanında belirtilen yetkili satıcı listesinden, www.sabah.com.tr/bayikodu adresinden veya http://www.tdp.com.tr/tr/networks/yetkilisatici.asp adresinden size en yakın yetkili satıcı iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

  • Kuponu teslim ederken kuponla birlikte getirilmesi gereken başka belgeler var mı?

Kuponlarla birlikte, kayıt süresinde yetkili satıcımıza kaşelettirilmiş “Kampanya Ürün Talep Formu” nun da getirilmesi gerekmektedir.

  • Kuponları sıralı teslim etmek zorunda mıyım?

Makas işaretiyle belirtilen yerden kesilen kuponlar, sıralanarak teslim edilmelidir.

  • Kupon sayısı kadar tek bir gün gazete alsam ürüne sahip olabilir miyim?

Bu yöntemle ürüne sahip olamazsınız. Her gün düzenli olarak gazete alıp kuponlarını kesmeniz gerekmektedir.

  Copyright Turkuvaz Dağıtım Pazarlama 2008 ©  |  + 90 216 585 90 00 tdp@tdp.com.tr